Vapputunnelmissa Radio Helsingin kanssa Hakiksessa

24.4.2024 / 13:15

Anikón aamut ovat tehneet paluun kaupunkitiloihin. Kerran kuussa Radio Helsingin pysähdyspaikkana on mielenkiintoinen Helsingin tori, halli tai muu tila, missä herkutellaan sesongin tuotteilla, kuullaan tapahtumista ja haastatellaan ajankohtaisia vieraita.

Maanantaina 29.4. klo 8-11 viikko aloitetaan vapputunnelmissa Hakaniemen kauppahallista ja Hakaniementorilta. Anikón haastateltavien kanssa keskustellaan muun muassa trendileivonnaisista, Helsingin vapun historiasta sekä kevään ihanimmista juhla- ja koristeluvinkeistä.

Tervetuloa kuuntelemaan lähetystä myös paikan päälle!

Etkö ehtinyt kuuntelemaan lähetystä livenä? Ei hätää, jakso löytyy Radio Helsingin sivuilta.

Kaupunkitiloissa sarjan muut sijainnit ja tarkemmat ajankohdat tarkentuvat myöhemmin.