Tartu pop up -tilaisuuteen: haemme kesäyrittäjiä historiallisille kauppapaikoille!

26.3.2024 / 14:14

Haluatko halliyrittäjäksi, torikauppiaaksi tai putiikinpitäjäksi Helsinkiin? Tässä on tilaisuutesi kokeilla yrittämistä Helsingin kulttuurihistoriallisesti merkittävissä kauppapaikoissa kesän 2024 aikana.

Etsimme nyt vapaana oleviin liiketiloihimme kesäyrittäjiä, jotka haluavat testata vetovoimaisia konsepteja, uusia innovaatioita tai laajentaa takuuvarmojen hittituotteidensa markkinoita entisestään.

Vapaita tilaisuuksia löytyy mm. ydinkeskustan hurmaavista putiikeista, tunnelmallisista kauppahalleista sekä kesäisisiltä toreilta. Pop up -yrittäjäksi on nyt helppo hypätä mukaan!

Hae pikimmiten pop up -yrittäjäksi täyttämällä lomake

Haku on auki huhtikuun 2024 loppuun saakka. Valituksi tulleille pop up -yrittäjille ilmoitetaan valinnasta toukokuun alussa. Kesän pop up -toiminta alkaa sopimuksen mukaan.

Pop up -sopimus solmitaan kustakin tilasta erikseen ja vuokra vaihtelee kohteittain. Vuokra sisältää sopimusajan sähkön ja veden.

Kaupunkitilojen Pop Up -hakulomake kesä -24

Lisätiedot ja kyselyt: vuokraus@kaupunkitilat.fi

Helsingin Kaupunkitilat Oy vuokraa ja kehittää kaupungin kulttuurihistoriallisesti merkittäviä tiloja, alueita ja kauppapaikkoja. Yhtiön omistaa Helsingin kaupunki. Kohteitamme ovat Torikorttelit, Teurastamon ja Tukkutorin alue, kaikki kauppahallit, sekä torit: Kauppatori, Hakaniemen tori, Hietalahden tori, Töölöntori, Fredrikintori, Ylä-Malmin tori ja Etelä-Haagan tori.