Radio Helsinki juhannustunnelmissa Hietalahden torilla

14.6.2024 / 11:25

Radio Helsingin aamut rantautuvat Anikón kanssa Hietalahden toriterassille maanantaina 17.6. klo 8-11.

Luvassa torin ja hallin historiaa, josta kertoo Mikko Nyqvist Helsingin Kaupunginmuseolta. Lähetyksessä vierailevat myös ravintola Piilon Leila Bukatin, Izza palapizzerian Reima Mäenpää, Hietsun Kesäkirppiksen Mikko Paavola, Hietsun Robert´s Coffeen Toni Immonen ja Iman Gharagozlu, joka kertoo parhaat vinkit juhannukseen.

Tervetuloa seuraamaan livelähetystä torille tai radioaalloille!

Etkö ehtinyt kuuntelemaan lähetystä? Ei hätää, jakso löytyy Radio Helsingin sivuilta.

Kerran kuussa Radio Helsingin pysähdyspaikkana on mielenkiintoinen Helsingin tori, halli tai muu tila, missä herkutellaan sesongin tuotteilla, kuullaan tapahtumista ja haastatellaan ajankohtaisia vieraita. Kaupunkitiloissa sarjan muut sijainnit ja tarkemmat ajankohdat tarkentuvat myöhemmin.