Radio Helsingin Syötävä Helsinki -spesiaalilähetys maanantaina 27.5.

23.5.2024 / 11:00

Radio Helsingin aamut rantautuvat Anikón kanssa Torikortteleiden kesäterassille Senaatintorille maanantaina 27. toukokuuta klo 8-11.

Syötävä Helsinki -spesiaalissa mm. vierailee kaupungin pormestari Juhana Vartiainen, pohditaan Helsinkiä ruokakaupunkina kansainvälisessä kehyksessä sekä sukelletaan Senaatintorin ja kesäterassien historiaan Helsingissä.

Tervetuloa seuraamaan lähetystä livenä aurinkoiselle terassille!

Etkö ehtinyt kuuntelemaan lähetystä? Ei hätää, jakso löytyy Radio Helsingin sivuilta.

Kerran kuussa Radio Helsingin pysähdyspaikkana on mielenkiintoinen Helsingin tori, halli tai muu tila, missä herkutellaan sesongin tuotteilla, kuullaan tapahtumista ja haastatellaan ajankohtaisia vieraita. Kaupunkitiloissa sarjan muut sijainnit ja tarkemmat ajankohdat tarkentuvat myöhemmin.