Onko tässä Helsingin uusi maukkain tapahtumapaikka? — Valkoisen Salin tapahtumatarjoiluista vastaa nyt Olo Collection

17.5.2023 / 19:12

Senaatintorin kulmalla sijaitseva tapahtumatila Valkoinen Sali aloittaa yhteistyön Olo Creative Cateringin kanssa. Olo Creative Catering on osa huippukokki Pekka Terävän perustaman Olo Collectionin kasvavaa ravintolaperhettä, joka tunnetaan parhaiten Michelin tähdellä palkitusta nimikkoravintolastaan.

Vastikään lanseerattua catering-toimintaa johtaa vuoden 2020 kokki, keittiöpäällikkö Lari Helenius. Täysin räätälöidyn fine dining elämyksen, tai rennomman casual food tarjoilun lisäksi tapahtumajärjestäjät voivat jatkossa tilata Valkoisessa Salissa myös jokaisen yksittäisen Olo Collectionin ravintolaperheen jäsenen – Olon, Emon, Brasan ja Egon – tyylisen menun.

”Valkoinen Sali on yksi Helsingin arvostetuimmista juhlataloista. Olemme erittäin innostuneita, että pääsemme tuomaan monipuolisen tarjontamme sekä palkitun palvelumme tapahtumajärjestäjien ja vieraiden iloksi”, Olo Collectionin toimitusjohtaja Mikko Heinonen sanoo. Uutena lippulaivatilana Olo Creative Cateringin ruokakokonaisuuksille toimii nyt Valkoinen Sali, mutta tämän lisäksi palveluita on mahdollista tilata myös muihin osoitteisiin.

Senaatintorin kulmalla sijaitseva lähes 100 vuotias Valkoinen Sali on yksi kaupungin ainoista alkuperäisessä tyylissään säilyneistä Ballroom tiloista. Tila on noussut viime vuosina yhdeksi suosituimmista tapahtumapaikoista sen yrittäjinä vuodesta 2016 toimineiden Alvar Tallskogin ja Ville Tikkasen johdolla. Yritystapahtumien lisäksi kaupunkilaisille tila on tullut tutuksi laadukkaiden lauantaiklubien, keikkojen sekä joka kesäisen Bassline Festival kaupunkitapahtuman johdosta.

Lue lisää Valkoisen Salin sivuilta