Hietsun kirpputorikesä alkaa: Toimintaan mukaan Bella Kirppis!

13.5.2024 / 14:50

Legendaarinen kirppistoiminta jatkuu Hietalahden torilla kesällä 2024 Bella Kirppiksen toimesta. Kirpputori järjestetään kesäviikonloppuisin.

Tänä vuonna kirpputoritoiminnan pyörittämisestä ja paikkojen varaamisesta vastaa Helsingin Vallilasta tuttu Bella Kirppis. Bella Kirppiksen toimitusjohtaja Mikko Paavola odottaakin jo innokkaana kirppiskesän avausta: ”Mahtavaa päästä pyörittämään legendaarista Hietsun kirppistä, tehdään tästä kesästä yhdessä kaikin puolin huikea!”

Ensimmäinen kirppis järjestetään lauantaina 25.5. Tämän jälkeen kirppis on joka viikonloppu, juhannusta lukuun ottamatta, toukokuun lopusta elokuun loppuun asti.

Myyntipaikkoja torille tulee noin 50 ja ne on tarkoitettu yksityisille kotitalouksille omien käytettyjen tavaroiden myyntiin.

Paikat ovat varattavissa vain netistä Kirppari-Kallen kautta tai paikan päällä Vallilan Bella Kirppiksellä. Huom! Löydät Hietsun Kirppiksen pöydät Kirppari-Kallen varaustaulukon alaosasta.

Aukioloajat:

Kesäkuu

Heinäkuu
To: klo 10–16
Pe: klo 13–19

Elokuu
La-su: klo 10–15

Kirpputorin ohjeet ja ehdot:

• Paikkavuokra 27 euroa
  • Maksu hoidetaan ennakkoon Kirpparikalle järjestelmän kautta verkkomaksuna tai Bella Kirppis Vallilan kassalla
  • Meiltä saa halutessaan myyntipöydän, mutta myyjä saa tuoda myös oman pöydän ja rekin tavaroillensa
  • Lainvastaisten tuotteiden myynti on ehdottomasti kielletty
  • Myynnin päätyttyä paikan vuokrannut myyjä on velvollinen siivoamaan jälkensä ja kuljettamaan myymättä jääneet tuotteensa pois.
  • Muista katsoa omien tavaroiden perään. Julkisella paikalla – kuten myös kirpputoreilla – voi tapahtua varkauksia. Emme ole vastuussa hävinneestä tavarasta, mutta ilmoitathan meille mahdollisista varkauksista.
  • ⁠Säävaraus, jos sää ei salli tapahtuman järjestämistä, joudumme perumaan tapahtuman. Tällöin ennakkomaksut palautetaan.

Lisätiedot sähköpostilla mikko@bellakirppis.fi tai 0445646825

Ohjeet Kirppari-Kallen varausjärjestelmään löydät Bella Kirppiksen sivuilta.