Haemme kesätuottajaa: Liity mukaan elävöittämään Helsingin kaupunkikulttuuria kesällä 2024!

18.3.2024 / 10:35

Oletko helsinkiläisestä kaupunki- ja ruokakulttuurista kiinnostunut tapahtuma-alan ammattilainen? Rakastatko Helsinkiä, sen toreja, kauppahalleja, ravintoloita, tapahtumia ja kohtaamisia? Haluatko olla mukana elävöittämässä kesäistä Helsinkiä? Kaupunkitilat etsii kesätuottajaa avustamaan kesän 2024 tapahtumatuotannoissa Kaupunkitilojen eri kohteissa; kauppahalleilla, Torikortteleissa, toreilla ja Teurastamolla.

Työhön kuuluu mm. tapahtumiin liittyvät tuotannot, tapahtumakonseptien kehittäminen, yhteistyötapahtumat, kohteiden toimijoiden osallistaminen sekä tapahtumiin liittyvä markkinointi ja viestintä.

Työn kestosta sekä muista yksityiskohdista sovitaan erikseen.

Kiinnostuitko?
Laita vapaamuotoinen hakemus tai kysy lisätietoja tapahtumat@kaupunkitilat.fi 31.3.2024 mennessä.

Helsingin Kaupunkitilat Oy vuokraa ja kehittää kaupungin kulttuurihistoriallisesti merkittäviä tiloja, alueita ja kauppapaikkoja. Yhtiön omistaa Helsingin kaupunki. Tehtävänämme on lisäksi kasvattaa Helsinkiä vetovoimaisemmaksi ja kilpailukykyisemmäksi kehittämällä tori- ja kauppahallitoimintaa ja tukemalla ruoka- ja kaupunkikulttuurin kehittymistä.